לטובת תושבי אילת: קו הרכבת מטרמינל 1 יחודש

נדב דוד No Comments on לטובת תושבי אילת: קו הרכבת מטרמינל 1 יחודש

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים יחדש את שירות השאטלים החינמי מטרמינל 1 בנתב״ג למסוף סבידור בתל אביב עבור תושבי אילת והנוסעים הטסים משדה התעופה רמון למרכז הארץ. שירות השאטלים הפועל מזה כארבע שנים הסתיים בסוף החודש שעבר עם סיום התקציב שהוקצה להפעלתו.

טרמינל 1 צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשורה: מהיום (יום ראשון) משרד התחבורה והבטיחות בדרכים יחדש את שירות השאטלים החינמי מטרמינל 1 בנתב״ג למסוף סבידור בתל אביב עבור תושבי אילת והנוסעים הטסים משדה התעופה רמון למרכז הארץ.

שירות השאטלים הפועל מזה כארבע שנים הסתיים בסוף החודש שעבר עם סיום התקציב שהוקצה להפעלתו. בהתערבות שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא״ל (במיל') מירי רגב סוכם עם משרד האוצר על הפעלת השאטל לתקופה של שלושה חודשים נוספים במהלכם יעשה מאמץ להבטיח את המשך הפעלת השאטל לתקופה ארוכה.

שירות השאטלים פועל ללא תשלום, בימים ראשון עד חמישי בשבוע עבור טיסות הנוחתות בנתב״ג עד לשעה 11:00 בבוקר, ביום בשישי עד לכניסת השבת ובמוצאי שבת עבור הטיסות הנוחתות לאחר צאת השבת.

שירות השאטלים נועד לקצר את הנסיעה למרכז הארץ עבור תושבי אילת ולחסוך להם את הצורך לנסוע בשאטל הפנימי של נתב״ג לטרמינל 3 ולהגיע ברכבת ישירות למרכז תל אביב.



0 תגובות